今日我去左我個f d 既屋企到玩!!~佢細佬喊左3次。好煩牙==.=='''''' 。佢係為左電腦而喊既,第1次係我既f d 唔比佢玩,第2次係佢未做晒d功課,佢就想玩,佢家姐唔比佢玩,第3次佢亞媽打黎,唔知咩原因又喊。總之就比我個f d 既細佬煩死。