今日我一番到學校比人記"校服儀容"不"正",第二次喇!!"正"多一野,真係死得!!番到課室,人地話要做ERS,我又冇做,就拿拿林做,做下做下我先記得我冇bring中文既閱讀報告=.=,諗下比亞sir話既樣!!好恐怖牙
上完P.E過左一個小息你中文,到中文堂,亞sir竟然話"網開一面"
。果時好開心亞sir唔話我!!~
到左6:00我去左補習,番黎就8:30,食埋飯同沖涼就開機,於是我就搵番"IT'S IN THE STARS"既野,比我見到佢地既碟圖!!好好開心牙!!!!!!!!!!!!!!!
初回版
通常版

|