今日朝早唔記得左個補習時間,就去問人。問完人都唔係好信,就去左問miss,miss話11:00。 補完習之後,我,林嘉陵,魏文輝,胡蔚婷,一齊去影貼紙相。我o地影左三部機,其中一部影得好鬼樣衰,唉∼
到到晚上8:30,我就睇本港台既"我miss係大佬",好好睇嫁~