今日都好似平時禁返學la∼!但係琴日係籃球選拔,當然有d好好笑既事la!∼
琴日籃球選拔,我地個班既何x傑,佢琴日做掌手壓做到唔知似咩,另一樣,佢做到似一個pat pat 升降機。到左
p.h.t(普通話)卜sir 佢做d魔術好好笑。佢d魔術係terry教佢。
番左屋企做左d功課,開機,比我無意中發現w-inds,佢要係我既生日日期到出碟,我”牙”左一下!!我即刻話比我個
fd知。
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
☆w-inds.2月22日新曲発売決定!!☆
タイトルゎ
『IT's In The Stars』
初回版DVD付きо
└めた②楽しみ↑↑早く聞きたいなぁ(*^-^)/゜・:*:・。
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
18 maxi single 2/22発売決定!!
タイトル[IT's IN THE STARS](仮
初回盤:CD+DVD(1575円
/通常盤:CDのみ(1260円
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
!!告知解禁!!
2月22日『IT's In The Stars(仮
』発売決定♪
☆初回盤★DVD付きで1575円
☆通常盤★1260円
ダンスビ-ト♪ダンサウブルなハウスのメロディに、サビで繰り返されるコ-ラ
スが印象的(^^)心地良いアップテンポ( ̄ω ̄)
~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~*~~
希望係真la∼∼*
|