琴日唔記得打TIM,,
番軍..
好攰~
.........................................................................................................................
今朝落左去食野.
本來諗住去買鞋油..
點知唔記得左.................
-v-''
跟住去左6LING
(慶祝我細佬生日.)
其實佢係聽日先生日架..
都幾好玩,
最後.
番左屋企溫書.
好琪待星期一~
|