今日好凍<--(唔識打XD)
差D唔記得要返學....................
返學果陣APPLE姐狂掂我塊面~
超凍........
LS堂~
一個字..............................悶~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
都唔知佢UP咩.
中文~
成堂係度作文~
(350字)
PE堂.
跳繩+打波(好玩~)
LUNCH
都唔錯,,有D野勁好笑~
英文堂..
派左MODULE QUIZ果份野~
好低分~~~~~~~~~~~~~~~~~~
但係我冇須自責..
最高果個都係唔係好高分炸~
HAHAHAHAHA~~~~~~~~~~~~~~~
|