今日...
唉...
蕉早8:10到學校,
點知...8:35a.m先開門
等左好耐
D人放流料...激死我啦
蕉早練完戲休息,睇人果陣,
「冰」姐無啦啦反凳跌左落地
佢仲要問我:「點解冇人理我ge?」
我話:「你跌得咁細聲,點會有人聽到?!(佢好細粒&好多人曾佢(我都唔知點解)」
之後,
明明其他人都走晒
點知我地又要再練
2:00-4:00(佢係咁話ge,點知開O.T變左2:00-5:00)
仲要俾啊「冰」姐阻住我地放學(佢練極都練唔好)
唉...無奈
然後番去,
見到好似有車
就同吳詠C佢地一起行,賴低左小羽
Sorry...
跟住,
就去拎野
點知自己落錯單,攪到錯左...不過...好彩都ok冇事
之後,
就番屋企啦
88
plzzzz:::cm*cm*cm*

|