今日
係水運會
超級無聊
係度叫叫叫
喉嚨都痛
不過...win左好多award
之後...
同小羽去食野
一路行一路嘈去緊去邊度食
最後去左吉野家
食食下,見到徐sir
嚇死
不過...佢好好人,冇鬧人,仲借電話俾我地添
跟住同小羽一起行番去
一路行一路傾買餸
行行下話一起去行街
點知佢又話唔去
又唔送我走,仲賴低我
冇義氣 哼
然後,
就去左書局,幫2個表妹整印仔($38一個),自己就買左個殼($8) 有9折=$75.6 之前係第間整2個都冇折,激死我啦!!!
第一次:2個印仔=$76 第二次:2個印仔+1個殼=$75.6 !!! 無奈+激死
仲見到Miss胡買野,買左400幾蚊野啊!俾佢見到我咩住個斜咩袋(仲著緊校服)好彩 佢冇鬧我,仲笑笑口咁同我傾計。
聽日,
又要練戲
唉...無奈
88
plzzzzzzzzzz:::cm*cm*cm*

|