| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 1 月 26 日 星期二  |
| 2010-01-26 |
分類: 未分類 |
好耐冇打blog,
昨日係陸運會,
我地黃社贏咗,
好開心!
今日要做功課,
好累,
聽日又要好早起身,
好慘!
|
| 發表時間:2010-01-26 06:01 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 2 日 星期六  |
| 2010-01-02 |
分類: 未分類 |
我慘啦,
就黎要返學啦,
唔可以再訓咁晏啦!
就黎要考試啦,
好慘阿!
好想快D考完試!!   
|
| 發表時間:2010-01-02 09:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 31 日 星期四  |
| 2009-12-31 |
分類: 未分類 |
今日係除夕,
好開心,
2009唔係好開心,
因為壓力好大,
中一壓力以經夠大,
中二壓力仲夠大,
加上上次考試成績好差,
要超俾心機溫書,
溫書都溫死 :(
所以好想2010快D到.
P.S. 2B班留意,中史有個網上練習要做,快D做,唔做留堂!!
|
| 發表時間:2009-12-31 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 30 日 星期三  |
| 2009-12-30 |
分類: 未分類 |
呢排,
我鐘意咗G.E.M.
我揾到一張又有紫色,
又有G.E.M.
好開心!
size: 176x220
|
| 發表時間:2009-12-30 10:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 12 月 26 日 星期六  |
|