我想堅強..但眼淚還是掉了下來..♥

 

2008 年 3 月 27 日  星期四 



 

 

 今日]

OK  hapi  la]

1100去左唱k]

hapi]

一開始全飛飛歌]

哈]

有唱情歌王牙]

好好聽]

ya]

之後0130係度游蕩]

0200倒]

去左影貼紙相]

OK la]

之後]

食雪糕]

gd]

再倍佢歸家]

再搭車返來]

一共等左16分鐘牙]

嗚]

0438去到補習]

英文牙]

悶到hihi]

雪希可憐可憐]

個肥騰騰牙sir夠鍾都唔俾走]

嬲牙]

吼]

之後我地改埋俾佢]

0700我問佢[牙sir走得未牙]

佢話[牙sir未走得牙]

人地嬲到hihi la]

頌要搞埋d屎gag]

無奈lo]

最尾]

07點幾]

886]

鳴]

未試吟遲]

posttime:2008-03-27 07:58 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 
tracyaaron11
暱稱: 我想堅強..但眼淚還是掉了下來..
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌