tracyaaron11 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
好奈好奈無打了.. 今日好hapi.. 但係就有d野唸lo.. lunch俾佢講中左一樣野.. 我又真係完全無唸過的牙.. 佢係唔係真係俾我令到佢好慘好慘的牙.. 之後唸唸下.. 都覺得係.. 我唔想佢唔hapi牙.. 我唔想佢嬲我牙.. 日日都令到佢吟樣.. 定係回復返好似之前咁好呢.. 可能咁樣都係好的牙.. 算了.. 唔好唸咁多牙.. 唸都無用的牙.. 唔唔.. **:::我會令他痛苦嗎?™......
好奈好奈無打了..
今日好hapi..
但係就有d野唸lo..
lunch俾佢講中左一樣野..
我又真係完全無唸過的牙..
佢係唔係真係俾我令到佢好慘好慘的牙..
之後唸唸下..
都覺得係..
我唔想佢唔hapi牙..
我唔想佢嬲我牙..
日日都令到佢吟樣..
定係回復返好似之前咁好呢..
可能咁樣都係好的牙..
算了..
唔好唸咁多牙..
唸都無用的牙..
唔唔..
**:::我會令他痛苦嗎?™......
posttime:2008-04-24 08:11 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]