我...今日知道咗一個我一直好想知而又唔知ge消息...我知道咗真係好hurt...我諗我以後都唔會再黎哩個日記ga啦...哩個日記係為一個人而出世ge..而家又係為一個人而唔存在ge....我以後都唔會再黎ga啦!!!就俾哩個日記成為我ge回憶啦...886