琴日去左睇5條大路通陰間.
冇想像中咁恐怖,仲有d無聊-_-xd
睇完食大快活,跟住去黃大仙.
之後去左西九.搭地鐵果陣見到DinDin!xd 好掛住佢:D
去到西九影貼紙相.影完之後最樣衰囉.
之後蚊左個電掣,成部機輕左xd 跟著可以再影過a0a
影完就行行行.. 見到海綿寶寶孖煙通. 35蚊2條咋, 勁抵!
行完就食Dinner xd 食完再買珍珠奶茶. 買1送1 xd
天啊!成日用左好多錢/o\ 仲影左好多相添@_@
其實妳已對我太不錯`
這夜我卻勸妳離開我...
我知我柒
今日8點幾起身,陪老豆去飲早茶 -_-
激眼訓囉咩料.10點返到屋企.訓1陣
之後同魚旦.彭彭.牙程,小魚,牙羊出觀塘唱K
跟住牙羊買左個蛋糕黎,食完之後
Neway又送多個黎~_~ 痴線xd.
之後影左張即影即有,影完之後我地叫果條友,
擺我地張相去個Blog既中間xd
唱完去apm影貼紙相,勁樣衰囉影到-_-曬哂d錢!
影完入左機鋪打機,打完返屋企食飯._.