今日返左學校睇分班@_@
入左4E ~_~; 好彩大部分人都識既 `
之後同旦去左吉野家食野.
跟住牙彤,彭彭,GA峰黎左 ._.
食完行返尚德搵牙彤個表妹好似係-.-xd
同佢玩到7點幾搭小巴走,
我上左小巴先知搭錯車囉-_-|||
跟住係坑口落車,搭地鐵返屋企食飯
今日去左睇很想和你在1起 ;
套野好悶:-o 曬左45蚊 `
不過其實都有d感動位既._.xd
仲有好多戲仲未睇/o\
xanga:lks_0o0 <----留個cm喇^__^
好耐冇打嚕*_*;
唔知打咩-.-點算xd
最近財政有d問題-_-xd
我會打多d嫁喇o_o;其實我有xanga :D
xg:lks_0o0