我係一個廢柴..
一個好冇用既廢柴.
唔開心呀!!!!!!..
咁多野煩既...??????????????????????????????
唔想諗呀!!...
但係唔諗又唔得.....
如果有你係到.............
你話幾好呢....
我都想有人照顧...a
夠竟你個心諗咩嫁.????
我26號生日喇...
我好想你同我講聲生日快樂呀...
好想好想...
好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想好想
果日都唔知返唔返學好..???
我生日都唔知有邊個陪..
得果幾個..
唔知有冇你...呢
嘩!!∼∼...
如果有咪發達囉...!!!
嘩!!...哈哈..-0-