|
|
2006 年 8 月 31 日 星期四  |
| 就泥開學LA`` |
分類: 未分類 |
HAHAHAHAHAHAHA```聽日就9月1號LA..
今日我幾經辛苦搞掂哂D功課LUUUU`
做哂之後成個人都鬆哂''''''''仲準備哂聽日要帶既野添
HEE`系米好乖乖呢''XP]]
唯一怕既就只系何燕芳啫`都唔知點好..好做唔做做正我地班班主任*`
唉唉`..又等我貼多張黑澀會既相相先..>V<
|
| 發表時間:2006-08-31 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 182 | »
|