|
|
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
| 妖*`去食屎LA! |
分類: 未分類 |
琴日冇打日記唷''..
而家打番琴日D野先*`
琴日好乖的出左去做健康檢查!`
唔屎人帶YO`..不過用左D時間先去到..
等左陣..就入去做度高磅重''見到文哥WO..
勁想死..第2個都好D.仲系坐我附近牙..忽的`]]
算LA..扮見唔到佢LA..*`
之後又量血壓又驗眼'']]
最後等見DOCTOR..*`
搞搞下..都搞左成2粒幾中..`煩..
之後勁火羅YA`..搭錯小巴''
搞到去左荃灣..不過算LA..*`
搭番E31番YAT TUNG吧`!
咁就過左一日LU`..
到左今日..諗住去OCEAN PARK的MA..'']]
旦系妹琳牙MA又唔俾妹琳去WO`..
搞到得我同牙沈..牙沈又話妹琳唔去佢就唔去WO`
牙嬋又死都唔肯出街..佢話要快D整掂個頭..
因為大舊要番泥HOYU重讀..搞到佢又DIN左..
算LA..冇得去米冇得去LOR..反正27號我又會同班親戚去的..
唔屎驚冇得去..旦系果日都唔知起唔起到身'']]
7點去到YA..想死LOR..*`忽ING
NEXT WEDESDAY去溜冰YO`''
妹琳話我知楊西日日問幾時先去得YA..`哈哈
死!`我唔識溜冰的`..今次一定跌個狗吃屎的吧`
仲唔火羅死..>^<*`]]
|
| 發表時間:2006-08-17 05:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | ... | 182 | »
|