今日系最後一日番半日了''''聽日就開始番全日了*`
今天過關了,,放了裙`不過勁柒YA,,長爆..-V-''又唔舒服WO”∼
頂`我要整番短牙**聽日第一堂就對MISS謝,,食屎滴`爆唔中意佢!`
今日要我地唱咁撚多次校歌"仆街的*`爆唔中意佢同何燕芳LOR*]]
我好想MISS WONG唷``而家先發覺佢好,,唉`
成點中先放人走''勁想死,,全校最遲LOR*我諗''
之後系下面TUCK SHOP見到佳''標''旦''小白''仲有一個睇唔到個樣,,
因為TUCK SHOP到太暗了,,*∼之後同瘧牙沈去了KFC食野,,飽死了``
我都系唔打了,,D書都未包YA`THE END了今天滴日記**~"]]
|