今日又番學了`不想去YA*`討厭了我滴班主任`煩爆]]
整長了條裙*`個死新MISS,,我條裙咁長仲話唔夠長``
MISS謝都俾LA*嘈`旦系何燕芳居然撐佢WO`忽滴''
及半膝了,,仲話我*我個頭及格了*BZ我扎起了..>V<
扎左勁勁勁柒YA*`呠..-3-`
算LA,,反正系見到班主任先要扎啫``
今日一早搞掂哂D班務了`搞到勁勁勁悶唷!`-)
何燕芳同宏乜叉米系咁UP廢話''勁多人訓了*
我都好想訓,,旦系我一訓,,我就FEEL到何燕芳啤我*
勁仆街LOR`訓又訓唔到,,仲要聽呢兩個人UP廢話''SHIT
今日仲落了去地下聽謝XX UP野,,企到勁累`勁煩*
番埋聽日半日就開始番全日了`睇下乜水做我們滴科任老師*
順便睇下做乜既科長都好BA`>V<]]
鮑魚同佳做了班長`高票當選唷''無計..[[他們是我班偶像YO,,XP]]
上網看了最新滴校曆表唷''十月就要陸運會了,,好快YO`
唉`都唔知參加D乜好''-P-算了,,到時才算吧''''
唔打了`做埋D野先先''BI`
|