今日學校結業禮..=]拎左獎狀''
派左成績..考全級第6..全班第5''好差]]
MI屎WONG下年唔教書LU"
我拎左佢個MSN..>V<..因為佢要繼續讀書''好似讀教育心理學''
好!我幫MI屎WONG ADD OIL!!!!*`XD]]
放假LU..都唔知做咩]]有好有唔好LA"
好就系:::..唔會再俾XX佢地話LA"好煩..唔出聲就當我死咁''
我唔出聲系因為我唔想大家唔HAPI''旦系你地就好似咩都唔知''
每次一講我就諗起好多唔HAPI既野''
雖然我唔HAPI唔關你地事..旦系我真系好唔HAPI''
我有好多野都同你地講..旦系有D我唔講出泥系因為唔想你地唔HAPI
''良心當狗肺!好心冇好報=]
每次你地有相同話題時..旦系我就根本融入唔到..
SO我唯有忍''好似做左你地牙四
你地成日都話我..唔好當我唔知先得''細聲講大聲笑
''呢種感覺好難受架!!!就算我講左出泥..
你地都駁番我''咁我講同唔講都冇咩分別LA"
系偶然你地會當我系你地既FD"
而且我好憎D過份自大既人''有時自大會冇咩野''
旦系過度只會令人討厭]]希望你知道啫
我講既呢D野..可能會令你唔HAPI''旦系我只想打出泥''希望你明白LA"
唔好既系''MI屎WONG要走''都系果句LA"ADD OIL]]
仲有既系..今個F.1我唔夠盡力''SO]]
我F.2一定要ADD OIL''YEAH!!!!!!!!
好LA"唔想再打LA..BYE`
|