|
|
2006 年 7 月 7 日 星期五  |
| 無聊的一天!`__]+" |
分類: 未分類 |
今日要番學YA"勁唔想起身__`冇計''琴日怉漫畫怉到好晏MA">V<
俾牙MA佢扯我起身''勁無奈''唉..最後米又要死死氣咁番學''
番到學校"原本有球賽睇架''旦系落雨..冇得打''
之後睇戲..反GAME..訓教..捉棋''悶到YA"
幾經辛苦挨到放學''去左食日本野''哈哈
我地系果到反到DIN哂''XD__]]+
仲見到莫強..同.....成班MI屎食野''哈哈
艷福不淺YA"哈哈....番多3日就結束F.1喇''
有D唔捨得添''旦系升到F.2照咁反..成班都唔會有邊個會轉校LA"
哈哈''雖然有唔捨得..旦系又有期待">V<
呵__`唔打LA''BYE
|
| 發表時間:2006-07-07 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 182 | »
|