今日又要番學..其他f.1唔屎番..因為我地要練英詩!`
唉..爆眼訓''因為琴日同牙MA去左(團)門''搞到2點幾先訓..=]
唉..練左好耐''我成日搞錯''>V<"下星期3已經要比賽LA"唉''
好快''旦系我地仲系練得MAMA..因為我錯..同埋我地成日都接唔到..又唔記得D野..
搞到成日錯''=]`又要中文又要英文..都唔知得唔得..=]
我諗中文一定唔得..因為我個人短講MAMA地咋..實屎''>口<`
算LA''到時先算LA..今日同牙沈傾左好多野..諗通左DD野..旦系都系好煩''
明明知道個後果都要去做既..我真系做唔到..知左個結果系會好慘既''倒不如忍下..
就算我諗咩,,講左都唔會有人明的''講左等於冇講..SO我唔講仲好LA"
算LA..都系唔打咁多野LA..BYE`
|