今日系口試日..我7點幾起左身..以為8點半之前要番到學校..跟住問下梅琳系邊..點知佢仲訓緊..
咁我米睇個時間表先知原來今日可以晏D先番''之後又訓過..訓到9點幾先起身..
番到學校考中文先..OK喇..唔會太難..不過首詩讀MAMA..=V=''
之後考英文..KA"俾牙SIR讚牙..話''YOUR ENGLISH IS VERY WELL..''
哈哈''勁開心牙..又俾人讚..上次考英文又俾人讚..HA..幾叻女YA''
今日同左一個網友傾計..講左我D野俾佢聽..佢明白左..HAHA,,幫到佢解決愛情問題..好開心''
幫到人個滿足感好大的''反而我唔中2俾人幫..因為咁只會令我懦弱架''
呢個網友既性格、愛情問題都好似..我地有勁多話題傾..哈''
同佢傾計好開心..始終都系同女仔先可以傾心事..D男仔都唔會明我諗咩既''
之後又同牙嬋傾電話..傾左都好耐下//
跟住又同我表哥傾MSN..佢地24號過泥''HAHA..我要睇我表哥手機入面D相''XD..
聽日出去買3..>V<"唉..今日都算過得HAPI''
起碼今日冇喊..唔同平時..日日喊..我想變堅強D..旦系好難YA"
日日都有唔HAPI既事..日日都遇到D唔想遇到既野..搞到日日都喊..
都唔知點好..>口<''牙!!!!我就DIN LA"
打左好多野系手機到..每一日都打D落去..成個倰PO咁..又唔敢講出泥..米唯有打出泥LOR"..
唉...算喇//唔打喇..BIBI*`
|