Never give up!
don't be lazy anymore.
i need to work harder.
tracyshan16
暱稱: San♥
性別: 女
文章分類
全部 (182)
♥♥` 我滴私事 (6)
♥♥` 我滴朋友 (7)
♥♥` 我滴情事 (18)
♥♥` 我滴傻事 (4)
♥♥` 我滴愛歌 (4)
♥♥` 我滴學業 (3)
未分類 (140)
好友名單
網站連結
`__]]+PU! YU
2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


HAPI*!`.. 分類: ♥♥` 我滴情事

今日系口試日..我7點幾起左身..以為8點半之前要番到學校..跟住問下梅琳系邊..點知佢仲訓緊..

咁我米睇個時間表先知原來今日可以晏D先番''之後又訓過..訓到9點幾先起身..

番到學校考中文先..OK喇..唔會太難..不過首詩讀MAMA..=V=''

之後考英文..KA"俾牙SIR讚牙..話''YOUR ENGLISH IS VERY WELL..''

哈哈''勁開心牙..又俾人讚..上次考英文又俾人讚..HA..幾叻女YA''

今日同左一個網友傾計..講左我D野俾佢聽..佢明白左..HAHA,,幫到佢解決愛情問題..好開心''

幫到人個滿足感好大的''反而我唔中2俾人幫..因為咁只會令我懦弱架''

呢個網友既性格、愛情問題都好似..我地有勁多話題傾..哈''

同佢傾計好開心..始終都系同女仔先可以傾心事..D男仔都唔會明我諗咩既''

之後又同牙嬋傾電話..傾左都好耐下//

跟住又同我表哥傾MSN..佢地24號過泥''HAHA..我要睇我表哥手機入面D相''XD..

聽日出去買3..>V<"唉..今日都算過得HAPI''

起碼今日冇喊..唔同平時..日日喊..我想變堅強D..旦系好難YA"

日日都有唔HAPI既事..日日都遇到D唔想遇到既野..搞到日日都喊..

都唔知點好..>口<''牙!!!!我就DIN LA"

打左好多野系手機到..每一日都打D落去..成個倰PO咁..又唔敢講出泥..米唯有打出泥LOR"..

唉...算喇//唔打喇..BIBI*`

發表時間:2006-06-22 11:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]