Never give up!
don't be lazy anymore.
i need to work harder.
tracyshan16
暱稱: San♥
性別: 女
文章分類
全部 (182)
♥♥` 我滴私事 (6)
♥♥` 我滴朋友 (7)
♥♥` 我滴情事 (18)
♥♥` 我滴傻事 (4)
♥♥` 我滴愛歌 (4)
♥♥` 我滴學業 (3)
未分類 (140)
好友名單
網站連結
`__]]+PU! YU
2006 年 6 月 10 日  星期六   晴天


悶死人喇....牙!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!* 分類: 未分類

今日俾人醒左牙...超嬲牙__"

發脾4牙!!`冇計喇..我琴日做個專題又做到好晚MA*`

仲要系未搞掂果隻牙!!!*諗住訓夠再搞的MA"點知俾人嘈醒左=P=

唔發脾4就系BAKA喇*~-\/-'''

唉...咁米起身LOR"又系做專題..我就黎做專題做到DIN喇!!!成日都做..

好煩牙...日日做..唔屎溫書咩..今次個平均分再好似上學期咁..我就仆街喇..

牙MA鬧9我牙...FUCK"日日做到3更半夜我就黎死喇..

其他人都系搵資料同做番個大概就OK..

旦系我就做整理...同埋設計..仲有做埋搵WALLPAPER..

岩岩做完PE果份..就即刻開工做歷史..有成20幾張牙..都未搞掂牙..

我諗起碼會有30幾張先得牙..如果唔系..

又俾人話我地資料唔夠..等等既野喇..

我就黎死喇...好想打人牙..我牙MA又成日叫我溫書..

我話唔溫要搞專題...佢又叫我唔好搞..

系咁唔搞又俾人鬧WO''左右為難牙!!!!

唉...算喇..唔講呢D喇..再講..我就要入青山喇..唉!!!!!!

今日去左畫畫..超涷牙果到...我著左短褲同短袖3...

勁涷牙..下次要帶嬲先得牙..

跟住番左HOME*睇新排球女X..好睇牙...

之後睇完...溫左陣書..溫中文..第一日就考LOR"

之後溫完又要開工..唉..算喇..

唔打喇..仲有好多野未搞掂牙..BIBI*`

發表時間:2006-06-10 07:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]