今日俾人醒左牙...超嬲牙__"
發脾4牙!!`冇計喇..我琴日做個專題又做到好晚MA*`
仲要系未搞掂果隻牙!!!*諗住訓夠再搞的MA"點知俾人嘈醒左=P=
唔發脾4就系BAKA喇*~-\/-'''
唉...咁米起身LOR"又系做專題..我就黎做專題做到DIN喇!!!成日都做..
好煩牙...日日做..唔屎溫書咩..今次個平均分再好似上學期咁..我就仆街喇..
牙MA鬧9我牙...FUCK"日日做到3更半夜我就黎死喇..
其他人都系搵資料同做番個大概就OK..
旦系我就做整理...同埋設計..仲有做埋搵WALLPAPER..
岩岩做完PE果份..就即刻開工做歷史..有成20幾張牙..都未搞掂牙..
我諗起碼會有30幾張先得牙..如果唔系..
又俾人話我地資料唔夠..等等既野喇..
我就黎死喇...好想打人牙..我牙MA又成日叫我溫書..
我話唔溫要搞專題...佢又叫我唔好搞..
旦系咁唔搞又俾人鬧WO''左右為難牙!!!!
唉...算喇..唔講呢D喇..再講..我就要入青山喇..唉!!!!!!
今日去左畫畫..超涷牙果到...我著左短褲同短袖3...
勁涷牙..下次要帶嬲先得牙..
跟住番左HOME*睇新排球女X..好睇牙...
之後睇完...溫左陣書..溫中文..第一日就考LOR"
之後溫完又要開工..唉..算喇..
唔打喇..仲有好多野未搞掂牙..BIBI*`
|