|
|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| HELP*!`.. |
分類: ♥♥` 我滴學業 |
好懶牙我''''成幾日冇打日記喇..>V<*
都冇咩人會上我個板架喇//唉..黎左果D又唔留言..爆失望LOR*`
算喇..!`打番呢幾日搞咩泥先喇'']]
查實米又系考試..中文寫到我隻手仔痺哂..-3-''(可憐\\\)
日日番到泥//唔系打機就溫豬...冇野巧DOOOOO`
ICQ..MSN..QQ都冇咩人ON..無聊爆牙!!!>3<''
日日都系到聽歌同上網..無聊死了!!!
而排成日都會不自覺咁用左普通話黎講野//
唔知系米呢排睇得太多台灣既節目喇..嘻-口-!!
我好似又肥左喇..冇得運動搞到肥左添,,
好..我要日日做運動//日日都跑下跳下...打下空手道..好過日日坐系到增肥//
唉...聽日考歷文牙..遲D仲要考人文添...今次死得喇..
2科我都系差既..不過好彩有英文補番唔小分分啫..哈哈\\\
好喇..唔打喇..有咩野系MSN/ICQ..仲可以打俾我都得架..溫豬豬喇..BI*`
|
| 發表時間:2006-06-14 07:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | ... | 182 | »
|