|
|
2006 年 6 月 23 日 星期五  |
| 傻傻滴過日子*!`]] |
分類: 未分類 |
今日番去考listening..英文好快做哂..中文唔夠時間..普通話有d聽唔到..-口-''
唉..之後放學同左牙沈..去KFC食野..好熱氣..T口T''
食完番歸中..牙沈先發現牙嬋部電話系佢到..
咁岩牙嬋搭E31..咁米JOIN埋佢..順便俾番部機佢..
番到逸東..同小雲仲有炒KI"一齊租漫畫..租完就散BAND"
晏D同牙MA出MK..買野''聽日去睇人地結婚//
我同梅琳講左..佢話''有冇得接花球..?''
我話''唔知..不過上次都有..XD"
上次個花球系我前面..我都冇拾''反正我仲細個//
唔好同埋D大姐姐競爭LA..HAHA"
更何況我老母都唔會俾我拍拖LA..唉..]]
好LA"唔打LA..睇埋D漫畫先..HEHE..>V<
|
| 發表時間:2006-06-23 02:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 182 | »
|