| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 12 月 16 日 星期五  |  |
第二次學科問答比賽~ |
今朝去到m記又見到王建群&阿底~
王建群又叫明詩幫佢請假~今次打去青松~同之前唔同啦~
個校工問明詩係邊個~明詩話係佢阿媽~跟住個校工又問佢阿媽叫咩名~
王建群講左俾明詩知~明詩竟然讀錯左兩次名~笑死人啦^^~
番到學校~聽6s d人講廢話~=.=~
頭先三堂都o係度寫野~
中文堂無端端話要小測=.=~
我當然唔識啦^^~
music堂~~同清清o係度笑~
笑咩??咪又係笑黎sir lo~佢做d野真係好搞笑架~
雖然咁係唔岩~但係真係好好笑架^^~嘻嘻*~
lunch果陣~要參加學科問答既人要留o係班房~其他人都o係入面玩~
上地理堂~成堂都係發夢=.=~
英文堂就更加唔使講啦~
又要小測~我都識既^^~
放左學要去禮堂睇學科問答啊^^~
今次又係1B羸啊^^~不過分數就比上次差左=.=~
希望下次都羸啦~
因為羸3次就可以成為總冠軍啦^^~bbs講啦~
如果下次都羸咪~
我果組d人就唔使咁計較羸定輸lo~
我應該係第4次先出架^^~
5點幾先完左個比賽~
跟住同明詩,阿桂去買衫~
行行下仲見到cmc,ama,湯嘉琪,香香,呂詠怡&李穎欣(唔知係咪咁寫^^)*~
之後就番屋企lu~
|
我POST*既時間唷*: 2005-12-16 08:51 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |

« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 314 | »
|