今朝去到m記見到阿馮,王建群&阿底~跟住就一齊行去基孝啦~
早會完左~要檢查校服=.=~好采我冇事^^~
中文堂派中史測驗卷~我得24分咋...差一分合格=.=~
英文堂要交radio show啊~
我地果半班冇一組交到~miss楊星期五話左~今日交唔到~就要成組留o係201做=.=~
so午膳果陣~~我同cmc就狂做~不過都未做哂*~
上通識~~就傾design問卷既野..好快就過左兩堂lu~
跟住就落去201做radio show啦~
不過得黃志偉&uncle東做咋~我同cmc阿靜~o係出面玩~
明詩仲羅左上次果粒野~(不知明物體...)仲o係我隻手度~
我即刻去洗手~不過都係好痕=.=~
番去班房~見到細佬洪日明落我既球拍同唔知邊個打架=.=*~
佢當然俾我鬧一餐架啦~
4點幾~~我同cmc就落hall打羽毛球啦~
打到5點走人lu~~
我,cmc,清清,譚潔儀就o係2樓等人&聽球賽*~
大約5點幾~佢地終於放啦=.=~
我等洪日明等左好耐~係想問佢借達標果份野影印姐~
佢又唔肯借~激死我啦~

我唯有問胡忠借啦*~
cmc&清清就唔肯同我搭mtr~
搞到我要自己一個走=.=~衰人~哼*~
去到許留山果度~見到阿桂&YAN啊~
阿桂話明詩佢地o係m記wo~叫我去~
我就去睇下啦~見到阿馮~阿潘~明詩佢地~
跟住我就走啦~阿馮就行出黎~同我講~
ms lung黎緊~叫我唔好走~
but我好攰~就go out啦~
番到屋企先好後悔~頭先做咩唔留o係m記呢~=.=~
|