今日第一堂要上TMMLC~行到好攰啊>3<~上中文堂要測驗啊~我梗係唔識啦~
跟住俾miss lee話我番黎學校做咩~我冇中文書下冊~因為借左俾黃婷欣啊~miss lee笑住講架^^..
上音樂堂就考唱歌啊~姐係音樂會~我第6組架~好快就到啦..我地唱到好細聲~so得73分!!>3<~
午膳果陣發生左幾件事~因為陳嘉敏佢地要練音樂會d野~so去禮堂練琴~過左陣..
差唔多1B既人都入哂去玩=.=!!跟住香倩婷佢地又話見到鬼...之後我由1號門入去禮堂啦~
陳達wing話隻野o係1號門~我o係"佢"中間行過去~嚇死我啊!!之後叫我由3號門出去>3<~好驚啊...
嗚嗚~之後仲得人驚~佢地幾個話隻鬼o係禮堂入面~叫我地出哂去~淨番佢地幾個o係入面~
午膳完左!!!番上班房~miss lee搵香倩婷佢地幾個落去..都係講果件事架啦~
我冇帶地理書啊!!不過張sir都冇鬧到^^~
上英文既第一堂~好平靜咁渡過~但係第二堂就要罰企~因為我冇帶target=.=~但係又帶左workbook wo..=.=~
放學果陣~miss楊話要遲放~~因為我地noise wo~不過留到4點幾放啦^^~
之後同明詩,桂玲,張藍一齊走lu~因為鄭娟佢地要做壁報~so我地冇等佢地~
跟住明詩又話阿潘黎wo..都唔知佢講咩=.=~
p.s:劉劍豪做左我個仔啊..佢仲話我未發育~話阿媽仲矮過個仔..車~佢以家好高咩~最憎人地話我矮~
仲有啊~我就黎俾我地班果班人搞痴線架~成日都話見到鬼=.=!
|