tracyyam
暱稱: |!* TraCy*▌°+
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-10
...
> <
玩*
朋 友 的 Ai * ~
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
FuNG' s Xanga*唷...
Phoebee*的XanG...
小學*既人先上得既留言...
牙香*的Xanga*~
我 的 相 簿* 牙 ! ! ...
奇威*的XanGa*
張Sir' s Xanga...
陳柏軒*Xanga*...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 338
今日人氣: 17
累積人氣: 20442
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 21 日  星期三   晴天
Test Day6~

今朝6點幾*就要起身啦*~

溫書*牙嘛! 溫到7點半*... 洗白白*!

今次係我好史以黎洗得咁快既一日牙~ 用左10分鐘*就洗完啦~

平時最少都半個鐘*啦...

7:50*先出門口*~ 趕死我啦~ 搞到連電話*都冇帶><...

去到藍田*MTR*... 又係Cmc*佢地最遲*!

番到學校*!

地下咁濕*都要排隊*...

過左陣又番上課室*~ 今次係Miss Tam*監堂*唷!

佢好煩*牙~ 人地作緊文*果陣o係度咿咿哦哦*~ 話唔好出Cat*wo~ 係人都知架啦~

作作下*,,, Cmc*同我講話佢作錯左!

但係好似得一張紙*咋~ 我有三張*既! 用剩一張*... 諗住俾佢既!

But* Miss Tam*睥*住俾唔到!

跟住趴*o係度~ 寫左好多野,,, 唉~

小息*,,, o係度溫書*!

溫左陣就要入番去lu~

Miss Tam*明明下有15分鐘*小息架嘛!

點知連10分鐘*都唔夠~

入到去*... 又唔開始考*wo!

等左好耐~ Miss Tai*入黎~

又話要Check*裙袋*... 好煩*~

好采我今日唔記得帶電話*姐~

Cmc*就用我果招*... 呵~ 都冇事~

之後繼續*考中屎*啦~ 唉!

識d唔識d咁啦~ 衰左啦~

放學*,,,

去匯景*行~ 見到麒*&爆江*o係後面~

Cmc*&清清*就話麒*一定會過黎~ 我就話唔會!

但係佢地形容*到好搞笑*~

點知麒*真係過左黎~ 佢第一次句*就同我講*...

"頭先見唔見到個女仔*~ 個波好大*!!!" 無奈*...

仲話個女仔*好似係TVB*既唔知咩wo~ 是但啦...

第一句*就同我講*哩d~ 真係淫蕩*牙~

跟住咪問*佢做咩著長袖冷衫*lo~ 佢話課室*d冷氣凍*!

我地都覺得好假*~

跟住佢又係咁搞個頭*... 都唔知有乜好搞!

我唔知做咩一野打落佢肚*呢~ 呵... 好似有肚腩*!

咪係咁話佢lo! 好搞笑*... 傾左陣! 見到陳柏軒*~

問我地見唔見牙譚*~ 陳柏軒*今日唔通左~ 但係又唔知有咩唔同wo~

之後佢地就走*左啦~ 我地就去M記*食野...

我同清清*係咁誘引Cmc*食~ 但係佢食左d減肥藥*... 唔可以食咁多野架! 呵...

Cmc*淨係食左少少野~ 大家都知佢平時*幾咁為食架啦!

食咁少點會滿足*牙! 就羅我同清清*d薯條*!!!

我同清清*唔俾佢食... 咁都係為佢好姐~ 把口*話減肥... 以家又食咁多易肥*既野~

跟住Cmc*竟然用咪d好Cheap*既方法黎"偷薯條*..." 唉... Cmc*真係............唔知點形容*!!!

我地o係度玩玩玩*... 過左陣~ 香喵*佢地黎左!

同佢地傾*左陣~ 之後佢地就走左啦!

我地又繼續玩*... 玩到12點幾*就走lu~

又上匯景*兜~ 唉,,, 無聊*!!!

之後落去許留山*度傾計*~ 傾緊束裙*既問題*...

跟住行去*唔知邊度~ 行行下! 清清*話狗*牙~

我咪望下lo~ 點知o係我前面*... 差唔多2步距離*啦~

即刻行開*... 嚇*死我咩!?

傾*多陣就走*lu~

番到屋企*~

玩電腦*,,, Check*下星期五*d戲院既野~

星期五*Maybe*同Cmc*&清清*去睇"愛上屍新娘*"唷!!!

好期待*... 不過好似好恐怖*咁! 算啦~ 到時先算啦~

但係APM*要成4點幾*先有~ 德福UA*&百老匯*又睇唔到星期五*果個!

算啦~ 唔搵*啦! 訓覺*...

訓*到3點幾*又玩電腦*~ 麟*add*我~

同佢傾左陣! 唉,,, 有d出乎意料之外*既野!

都唔明點解佢同Cmc*個可以冇事既... 奇怪*...

跟住溫*左陣L.S*! 好乖*唷... 嘻*!

溫到5點幾*... 補習*!

7點幾*~ 玩電腦*~

打日記*!

係咁啦~

88lu*~

p.s: 唔 知 點 算 唷 ! 唉 ,,,

我POST*既時間唷*: 2006-06-21 02:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]