今朝早*左少少起身*洗白白*~
去到藍田MTR*都我最早*!!!
牙譚*o係大眾*等左我地好耐*~
番到學校*冇遲*到!!!
早會*果陣o係度做功課*~
因為琴晚*冇做*~ 以家要臨時抱佛腳*~
中文*~
兩堂*都o係度玩*蔭勁*(又名鴨嘴獸*)~ 嘻*~
跟住牙Sir*叫*黃志偉*讀書*!!! 好搞笑*~
英文*~
去唔知邊度上Oral*~
未入去之前*... 睇*人地上P.E*!!!
我,Cmc*&清清*o係度研究*d野~
但係又唔肯定*wo~ 最後都研究*唔到!!!
哩堂*好悶*唷~ ><!!!
小息*,,,
麒*用手機*俾佢細佬*d相*我睇*~
好可愛*唷><! 仲令仔*過麒*好多~
但係個頭*好似栗子*~
麒*話係佢整*架~ 佢細佬*好慘*啊~ 俾佢整*到咁...
佢仲話影*相果陣逼*佢細佬*笑*!!! 咁衰*架~
不過又好得意*wo!!!
跟住叫*佢借部電話*俾我玩*~ 佢又唔俾*!!! 哼*...
中屎*,,,
冇帶書*~ 亦都冇聽*書... 又o係度玩*~
玩玩*下~ 玩*True Or Date*~
陳達Wing*要我企*起身*十秒*...
咁我咪同牙Sir*講*~ 去Toilet*lo!!! 哈~
番到課室*~ 好靜*...
原來頭先去Toilet*果陣~ 牙Sir*鬧人*唷~
好采*唔o係度姐~ 嘻*...
Maths*,,,
牙Sir*未黎*之前~ 我地又去Toilet*玩*啦...
之後又o係度玩*~ 好悶*~
就聽*Mp3*~ 好快*就過左兩堂*啦~
Lunch*~
遲*左上去~ 陳Sir*又要我地企*o係度...
陳達Wing*&邦邦*遲*左上黎~
又唔使佢地企*wo~算... 我豪*俾你~
跟住又o係1B*玩*!!! 麒*&爆江*又唔知做乜...
係咁摸*我隻手*... 都唔明有咩好摸*既~
我身材*又唔係好*~ 摸*黎托咩!?
之後又揭*我條裙*... 頂*佢地兩個唔順*啦~
邊有人好似佢地兩個咁變態*架...
跟住又用*d水黎整*我~ 濕*哂!!!
諗*住去搵*Cmc*&清清*~
佢地兩個同軒*傾緊計*... 我又唔好意思*行*過去wo~
廢是阻*住佢地傾*啦~
咪企*o係另一邊*lo~ 佢地傾*左好耐~
Cmc*&清清*唔使理*我架... 之後搞*到好火*...
咪唔理*佢地兩個*lo~ 直到L.S*就黎落堂*先同佢地講*番野~
放學*,,,
去1B*等Miss Yeung*~
因為上次英文*食蛋*~ 要重默*唷...
麒*&爆江*又做咪*d淫蕩*既野啦~
麒*仲羅*左我個袋*擺上去個投影機*度!!! ><*~ 好衰*啊...
明知我幾"高*"架啦~ 仲要擺*到咁高*~
跟住麟*仲俾*左d野我飲*~ 嘻*...
之後同清清*出去走廊*度傾計*~
傾*左好多野~ 過左好耐*...
Miss Yeung*仲未黎*~
我地咪企*o係1D*果度傾*lo!!!
一邊傾*~ 一邊昅*係G/F*既教員室*~
如果Miss Yeung*一出黎~
我地就即刻*入番1B*...
之後奶媽*仲話我今日唔同左*~ 令*左唷~
好開心*... 但係我又唔覺有咩唔同wo*!!!
一樣都係咁樣柒*...
過左陣~ Miss Yeung*黎左~
我地就入1B*默書*lu~
雖然都唔係好好*~ 唔知錯*左10*個定11*個...
起碼*唔使食蛋*先啦~ 但係Cmc*&清清*聽日*仲要默*過~
之後就走*lu~ 去7-Eleven*買雪糕*...
跟住去匯景*度坐*~ 又同清清*傾計*~
食*完之後,,,
Cmc*&清清*係咁話我食野*果陣個樣同平時*差好遠*!!!
成個細路*咁... 但係我又唔覺wo!!!
跟住就番屋企*lu~
番到屋企*~ 玩電腦*...
同張Sir*&張旨樂*傾MSN*~
張Sir*仲sd*左個麥兜*既wma.*我睇*~
好得意*,,, 大家想睇*既~ icq* sd*俾你地睇*啦!!!
好采得張Sir*提*我聽日*英文*要Test*咋...
仲話係全級*都要Test*~ 我都唔記得*左tim~
不過就算知*都唔會溫*啦~
係咁啦~
88lu*~
p.s: 對 你 的 一 切 還 很 在 意
在 意 些 什 麼 ? 我 也 不 清 楚
只 知 道 今 日 多 了 些 嫉 妒
還 想 了 很 多
也 許 是 自 己 想 多 了
可 能 就 是 雙 魚 座 的 性 格 吧
多 愁 善 感 * 喜 歡 胡 思 亂 想
|