tracyyam
暱稱: |!* TraCy*▌°+
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-10
...
> <
玩*
朋 友 的 Ai * ~
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
FuNG' s Xanga*唷...
Phoebee*的XanG...
小學*既人先上得既留言...
牙香*的Xanga*~
我 的 相 簿* 牙 ! ! ...
奇威*的XanGa*
張Sir' s Xanga...
陳柏軒*Xanga*...
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 338
今日人氣: 7
累積人氣: 20471
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 15 日  星期一   晴天
開心*唷~

今朝晏*左少少*起身,,,

去到藍田*MTR*係Phoebe*最早*~

番到學校*~  唔使排隊*啊~ 好開心*,,,

跟住番課室*玩*~

聽*完個好悶*既早會*之後...

陳Sir*叫*我同陳達Wing*調位*,,,

因為之前同陳Sir*講*既~

以家同司徙*坐,,, 雖然唔係好好*~

不過都好過*同鴨嘴獸*坐*啊嘛,,,

跟住派*成績表*~ 好驚*會差*過上次*統測*啊~

點知唔係~ 係高*左啊~

平均分*71.17*好開心*啊,,,

番屋企*同阿爸*都有個交代*~

下次一定要75*或以上*架~ 加油*唷~

中文*,,,

測驗*wo~ 俾三張*似工作紙*既野我地~

好快*就做哂*lu~ 訓教*,,,

咁都叫測驗*~ 不如話做工作紙*仲好*啦~

英文*~

Listening*唷~

珊珊*無端端*打*我><*~

之後佢仲俾左條紫色*既橡筋*我啊^^~

小息*,,,

麒*隻耳仔*傷*左~

係因為"目及"野*先搞成咁架,,,

抵*佢死啊~ 又借*左本中文書*俾佢...

中屎*,,,

吵*到乜咁~ 謝Sir*話同孫Sir*講話我地好吵*,,,

功課*又有成半班*唔交*~

下堂*會有個牙Sir*黎睇*堂wo...

Maths*~

呂Sir*未黎*之前,,,

成班*女仔*又去左廁所*玩~

呂Sir*黎左我地仲唔番去*~ 好搞笑*,,,

跟住派*番上次份測驗*卷~

45分*,,, 岩岩好合格*~

跟住成班*又好吵*啦~

冇人聽*呂Sir*講書*,,,

我就同李家姐*,白頭佬*&司從*傾計*~

得我一個女仔*,,, 只好同佢地傾*啦~

哩兩堂都幾開心*既~

之後牙Sir*~話全班*抄d答案兩次*,,,

仲問*邊個自認*冇講*過野既唔使抄*~

咸濕仔*真係話佢冇傾計*,,,

咁又係既~ 佢俾d女仔*圍住~ 點傾*啊!!!

跟住牙Sir*話劉燕彤*唔使抄*,,, 話佢冇講野*wo~

我地頭先先見到*佢同林浩偉*打交*~ 咪同牙Sir*串lo~

佢都Kai*既~ 之後個個*話下次同隔離*果個互打*~

咪唔使抄*lo~ 哈!!!

Lunch*~

麟*搵我,,, 我打*左佢10下*~

因為Cmc*打一下*我~ 我就要打*番麟*10下*,,,

果10下*好細力*咋~

跟住佢話要咩咩咩*wo...

我梗係會搵*咪Cmc*架啦~

但係同麟*傾緊果陣*,,,

麒*又o係度"目及"人地d低*~ 淫蕩*><!

仲要講*咪出黎*,,,

之後麥海琪*話麒*上面著彩色*~ 下面著*紅色*,,,

勁搞笑*,,, 我地仲覺得麥海琪*好令tim><*~

羨慕羨慕*~

跟住麒*話我唔打*得佢~ 因為吳淑華*保*佢wo,,,

我咪話保*佢傷*左果邊姐~ 另一邊冇傷*到啊~

之後唔小心*摑*到麒*傷*左果邊~ Sor*唷><*~

唔係有心*架~ 佢就用水噴*我~

點知唔小心*俾佢噴*到~

跟住果d都好搞笑*,,,

發生左*好多野~ 打*唔哂~

L.S*,,,

同Cmc*係咁傾計*,,,

好開心*~ 仲係咁笑*tim~

放學*~ 同麒*羅番*本中文書*,,,

跟住麟*話要咩咩咩*~

但係企*左好耐*,,, 都唔知佢地想點*~

我地就叫*清清*上去先~ 等陣*再去搵*佢~

之後我同Cmc*又企*o係度傾傾傾*,,,

傾*左好耐*~ Cmc*要去買野*~

麟*又唔主動*d wo~

跟住爆江*行*過黎~ 講*左d野~

我同Cmc*都唔知佢up*乜,,,

叫*佢講*多次~ 都係唔知*~

跟住佢就o係度淫笑*啦~ 唔知點解*覺得佢笑*果陣好搞野*~

我同Cmc*係咁笑*,,, 都唔知點形容*佢~

之後牙譚*上左黎~ 唔知做咩*!!!

就話軒*好衰wo*~ 唔知佢地兩個*咩事~

出到去就見到軒*隻手*傷*左啊~

如果我話番牙譚*~ 佢一定話我重色輕友*,,, 就會嬲*左我架啦~

唉~ 過左陣~ 跟住牙譚*同我地講*左d野~

好似話咩蔽路*電視*睇*到我地o係度玩*wo,,,

唔係好明*~ So*冇理到*!

又傾*左一輪*~ 入去1B*玩*,,,

玩*True Or Dare*~ 都唔知算唔算玩*~

轉*到麟*~ 梗係玩*下佢架啦~

又要佢Kiss* Cmc*啦~

搞*左好耐*~ 又唔Kiss*~

4點*打左鐘*就走*lu,,,

走*果陣黃志偉*張枱*勁搞笑*啊!!!

落去Carteen*搵清清*~

牙譚*見到我就話唔識*我~

我都唔知咩事*~ 聽*清清*講好似話頭先我唔理*佢,,,

呂詠怡*又係咁,,, 扮*到唔識*我咁~

衰*到死~ 使唔使*咁啊~ 太過份*啦!!!

跟住去匯景*食ice- cream*~

Cmc*就去買*禮物*俾佢個fd* Shita*啦~

買*完就番屋企*lu~ 去搵*阿媽*~

仲食*左好多野*tim><*!

肥*死我啦~ 跟住番屋企*,,,

又得番自己*一個~ 好攰*~ 訓覺*~

訓*到6點*起身玩*電腦~

阿爸*好開心*,,, 因為果張成績表*~ 哈*~

之後同香喵*,麟*,牙譚*&Cmc*傾icq*~

係咁啦~

88lu*~

p.s: 軒*隻手傷*左少少*,,,

心痛*唷><*~

我又做*唔到d咩*~

好無奈*啊!!!

我POST*既時間唷*: 2006-05-15 07:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]