*§..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**日記仔*
○●日日..有乜事都會比大家知道..●○
〔不論開心??定係唔開心.〕
▁▂▃▄▅都會同睇我日記既人分享**▅▄▃▂▁
×╳希望你會係我日記板既一分子記得留言╳×
tramy414
暱稱: §..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 15 日  星期三

晴天

 

今日好充實呀>o<""

今日.....

番學...有早會=3=...

2D有早會講野=3=..佢地講斷X山=3=..

O咀囉=3=不過好好笑...好十卜

之後>O<""

LUNCH個陣..我要落去2樓扲信...

SO..不過WING彤唔想..佢話唔想見到糖家俊喎=3=..

之後我又一定要落喎

我就爆左..句"你見到佢...我請你飲野"

點知真係見到....唉...衰左>^<

聽日要請佢飲野喔..哈哈

唔緊啦...不過今日我講乜中乜=3=

不過全都係衰野>v<

唔關我事..對彤衰姐..哈哈

我冇事...個陣有d想去買6合菜tim kaka

放學..同彤去左大中..昌運..佢諗住睇電話喎....

好啦...不過最後睇左一陣..都冇再lu(因為悶)

之後我地2個自搭的番屋企...

我見到2部的...又見到後邊個部..好似個...咁=3=好樣衰呀

我又同講..."今次我坐頭...你坐後個部..車..不過佢個樣..hehe..."

之後見到佢坐左上去...我就係的士到不斷係到笑=3=

個師機..o咀=3=

我最後都係..逼住唔笑...

不過番到屋企..我諗番起...爆好笑..

好想知..佢有冇笑呢=3=

 

刊登時間︰2006-03-15 07:11 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]