*§..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**日記仔*
○●日日..有乜事都會比大家知道..●○
〔不論開心??定係唔開心.〕
▁▂▃▄▅都會同睇我日記既人分享**▅▄▃▂▁
×╳希望你會係我日記板既一分子記得留言╳×
tramy414
暱稱: §..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 3 月 8 日  星期三

晴天

 

呢幾日..都係咁..悶到我..>^< 無奈

*今日係運動會...*

我約左winG彤一齊番去...

點知班車遲哂...咁我又一定遲到啦....

果然,,,,去到8街..門口>V<///

佢真係走左...之後見到HEIDI,,VICKO,,FOX..JANET...&2D既男仔..(yuki冇番丫)

咁我又唔想自己行..(PS..因為唔識嫁..><v)

咁我咪同佢地一齊行囉..點知..番到去...見番彤...

咁咪又同番佢囉=3=..

次次同佢一齊..姐係逼我唔同傻氏一齊///

我地坐左係子思..(我地家..>V<__+)

勁悶...對於我既性格..我係唔會淨係係到坐...我係唔會屈服的>3<

SO..我周圍走...點知..彤係一個極為NIKE..坐既人..

同我..唔一樣..>-<之後我就不斷行黎行去...佢就坐坐坐..囉...

LUNCH...我又同彤..燕..華..食..我地搭的去昌運..

食完之後又去左TAKE a相..哈哈...幾好丫...

之後行番番去會場..坐左去第2家...>^<

都好玩過頭先既..hehe

不過要我唔同佢地玩..真係有D心痛...KAKA\

去到4點幾...就走啦...番屋企囉...又係搭的..HEHE

刊登時間︰2006-03-10 10:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]