*§..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**日記仔*
○●日日..有乜事都會比大家知道..●○
〔不論開心??定係唔開心.〕
▁▂▃▄▅都會同睇我日記既人分享**▅▄▃▂▁
×╳希望你會係我日記板既一分子記得留言╳×
tramy414
暱稱: §..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 2 月 22 日  星期三

晴天

 

今日要做好多野呀..電腦堂好好玩>v<"" 不安

今日電腦堂...我,彤..yanyee.

.三個好早落到去玩串佢個場..

諗住係最早落去..真係,,,我地係最早個個..

之後叫佢比我地去toliet..佢比...

點知最後我地都係最遲入番去..係咪好低b呀..又早又遲..都唔知想點..

真係唔知話係早..定係遲啦=3='"

上下上下堂..呀sir見到carmen同肥lok傾計=3=..之後成班又係到..喔佢地..>^<

話肥lok溝carmen..(carmen都唔係好靚姐)=3=..好衰tim..咁話佢..希望佢唔會c到啦..

之後 carmen成個樣紅哂=3=真係勁紅lo//洗唔洗呀=3=

今日呢樣好好笑lo..之後都冇乜lu..

好啦..今日就咁啦..bibi

刊登時間︰2006-02-22 09:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]