| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
2006 年 2 月 22 日 星期三 |

|
|
|
今日要做好多野呀..電腦堂好好玩>v<""  |

今日電腦堂...我,彤..yanyee.
.三個好早落到去玩串佢個場..
諗住係最早落去..真係,,,我地係最早個個..
之後叫佢比我地去toliet..佢比...
點知最後我地都係最遲入番去..係咪好低b呀..又早又遲..都唔知想點..
真係唔知話係早..定係遲啦=3='"
上下上下堂..呀sir見到carmen同肥lok傾計=3=..之後成班又係到..喔佢地..>^<
話肥lok溝carmen..(carmen都唔係好靚姐)=3=..好衰tim..咁話佢..希望佢唔會c到啦..
之後
carmen成個樣紅哂=3=真係勁紅lo//洗唔洗呀=3=
今日呢樣好好笑lo..之後都冇乜lu..
好啦..今日就咁啦..bibi
|
| 刊登時間︰2006-02-22 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |



« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|