今日彤又冇番.**x2日lu..
唔知佢有冇事呢??不過睇佢日記又好似好嚴重咁...加油..撐埋落去啦-0-""
又唔知係咪我傳比佢呢...希望唔係啦>o<""
今日係兒童節=0=""
對我冇咩開心唔開心...我都唔係兒童lu
就留番比d"兒童"hapi啦

第一堂..王伯堂...勁好笑...佢自己上黎話留係班到上-0-太好了...
之後我.jojo.carmen.夏雞.暴龍.肥樂-0-”
係到玩...王伯唔知..仲有個仆街李x如公仔面...佢唔比開冷氣喎**收皮啦..成班勁唔倨..
個陣熱到呀媽都唔認得...**佢話全班唔著冷3先開喎..成班咪除囉
我不幸地著左長冷-/\-""
除左係多麼嘔心的..不過因為係全班既叫聲下..
"一定"要除= ="'好唔倨..
開左...正...我好快又著番件33..同佢地玩..
夏雞唱左勁多歌..又走音..笑爆咀呀...唱下又玩下..好快就過左lu
不過可能因為開左冷氣既關係..個個好正咁訓哂...不過冷氣真係好掂..**
之後同jojo上左mmlc 去print歌詞..去圖書館扲紙-0-""個個高f..溫緊書..
個個都望哂我同jojo.**o哂....扲完就好快咁番去mmlc**
不斷print.....print....print....
搞到整左好多...歌詞-0-""
後悔= =""
jojo話 lunch個陣-0-""
再去過-.-""ok囉...是但- -
又勁多-0-""
中文堂..我要講野>/\<**
死.........
講下講左..過哂鍾-0-""
missfan叫我走...勁臭...慘
不過合格= =
派工作紙個陣==""
miss fan問有冇人..幫彤扲野..
個個望哂我-0-""
我話冇玩啦...佢地o哂..我諗住呢件事全班都知tim..
不過......算啦..
好似聽到..momo叫欣宜..幫扲..
欣宜好串咁話..""""唔通我去佢屋企比佢呀"""""
勁...不過正常都應該冇既...**住咁遠..
maths ...
唔想講啦-0-
|