*§..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**日記仔*
○●日日..有乜事都會比大家知道..●○
〔不論開心??定係唔開心.〕
▁▂▃▄▅都會同睇我日記既人分享**▅▄▃▂▁
×╳希望你會係我日記板既一分子記得留言╳×
tramy414
暱稱: §..█┬RαΜγ゚゚ξ!!**
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
自訂欄位(一)
尚無任何內容
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 4 月 4 日  星期二

晴天

 

4/4號*

今日彤又冇番.**x2日lu..

唔知佢有冇事呢??不過睇佢日記又好似好嚴重咁...加油..撐埋落去啦-0-""

又唔知係咪我傳比佢呢...希望唔係啦>o<""

今日係兒童節=0=""

對我冇咩開心唔開心...我都唔係兒童lu

就留番比d"兒童"hapi啦

第一堂..王伯堂...勁好笑...佢自己上黎話留係班到上-0-太好了...

之後我.jojo.carmen.夏雞.暴龍.肥樂-0-”

係到玩...王伯唔知..仲有個仆街李x如公仔面...佢唔比開冷氣喎**收皮啦..成班勁唔倨..

個陣熱到呀媽都唔認得...**佢話全班唔著冷3先開喎..成班咪除囉

我不幸地著左長冷-/\-""

除左係多麼嘔心的..不過因為係全班既叫聲下..

"一定"要除= ="'好唔倨..

開左...正...我好快又著番件33..同佢地玩..

夏雞唱左勁多歌..又走音..笑爆咀呀...唱下又玩下..好快就過左lu

不過可能因為開左冷氣既關係..個個好正咁訓哂...不過冷氣真係好掂..**

之後同jojo上左mmlc 去print歌詞..去圖書館扲紙-0-""個個高f..溫緊書..

個個都望哂我同jojo.**o哂....扲完就好快咁番去mmlc**

不斷print.....print....print....

搞到整左好多...歌詞-0-""

後悔= =""

jojo話 lunch個陣-0-""

再去過-.-""ok囉...是但- -

又勁多-0-""

中文堂..我要講野>/\<**

死.........

講下講左..過哂鍾-0-""

missfan叫我走...勁臭...慘

不過合格= =

派工作紙個陣==""

miss fan問有冇人..幫彤扲野..

個個望哂我-0-""

我話冇玩啦...佢地o哂..我諗住呢件事全班都知tim..

不過......算啦..

好似聽到..momo叫欣宜..幫扲..

欣宜好串咁話..""""唔通我去佢屋企比佢呀"""""

勁...不過正常都應該冇既...**住咁遠..

maths ...

唔想講啦-0-

刊登時間︰2006-04-04 04:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]