MY Profile

名名:「°!||×〝黑ˍ﹉[]||│

性別:`"+女 仔*]]

生日:93年1月5日

職業:°//"學 生 1名,,! !

學校:。﹏[[金 記++

       

« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

FD籽俾禾滴牛牛
最近三個月尚無任何留言

FD籽滴QOOZA

丫靖*

LING*

蛋蛋*

牙謝*

小文*

W!N*

Jennifer*

巧瑜*

DON*

楠*

OWEN*

VICKI*

RACHEL*


FD籽滴XANGA

社長仔﹏

社長女﹏

Heydi

紙巾,,

牙謝

臭b;;瑤  

VICTOR籽*

KAI軒]]

 YU122..]

VICKI﹏

RACHEL*

KERRY,,

MING ]]

MY XANGA

MY  ALBUM


 

 


2006 年 7 月 12 日  星期三


金日....

金日係試後活動o既第4日......

玩波子棋WITH 豬+楠+YELLOW沖+豬神xdd``

之後落左去睇F.1地理問答比賽``忠班第2"

放學...去左桃園食LUNCH WITH LING+豬+蛋``

THEN佢地就上左黎禾屋整FASHION SHOW件3!!

LING著得巧令LOR...搞到禾屋企城地都係鼻血哇!!

件3都叫做幾成功xdd..//期待19號o既來臨..呵呵``




2006 年 7 月 11 日  星期二


金日好黑仔LOR``

金日9點幾到啦....同KENNY+YELLOW沖+楠+豬神

一齊玩鋤D..!!俾個肥婆斷正LOR``跟住記左禾地名!

收埋副PAIR牌XDD..//之後梁SIR泥左``叫左禾地出

去....上物理室到寫番份報告哇"

N世後梁SIR先番黎....]]梁SIR好人LOR...冇記禾地缺

點嚕....整係叫左禾地作番篇500字o既文XDD``

下午,,,去左同細佬佢地飲茶哇``細佬巧掂呀..派到第1

志願LUU...KakA*]]]

飲完茶就上左佢屋玩XDD///....冇見佢地兩個"室豆燶"

一個月咋``串左巧Q多哇佢地....><!!{有前途,,}

玩到六點先番屋屋LUU...!!!

 

DON金晚就要飛去USA喇``

要到9月1先可以左見XDD!!!!

唔巧唔記得禾地D手信呀``




2006 年 7 月 10 日  星期一


"長篇"日記

金朝10點幾出去杏花搵LING...!!又係禾最遲呀,,,要豬仔同蛋蛋

等....對唔住+對唔住+對唔住呀!!!!

之後又去左炮台山等3個[茂利]...佢地唔識去哇..!!等左佢地十幾

分鐘LOR...><``下次再係咁o既話真係唔等呀!!!!

去到尖咀落車...再仆去歷史博物館xdd*]]]參觀哇....!!

禾地學校CHEAP到嘔LOR,,又唔包架車JOIN禾地去//要自己搭車!!

呢個參觀真係無聊到媽咪刀唔認得LOR....!!唉`SHINE晒D車費!!

兩點幾先散xdd...!!!肚餓..//同乳豬+蛋+LING去搵野食!!!

一路搵就一路行街街...入去D鋪頭睇野..//禾同乳豬刀睇中左隻同款

o既介指哇...KakA``想買黎當"情侶介指"GA同乳豬..但係最尾刀冇

買到LOR....!!!行行下就入左M記食野喇...食到超飽``

食完又係尖咀到行....!!!入左去SASA到睇野啦...乳豬傻左`狂o係度

玩D化妝品xdd....!!!買左指甲油呀禾...{{媽咪刀話令哇HahA*}}

行左陣蛋蛋想番屋....但係臨走果陣豬+蛋見到間"許留山"!!又發左顛

咁話要入去食野哇....禾同LING最後刀培左佢地食``

又食喇....想唔{肥}都幾難LOR....!!!嘿"

食完就走LUU....!!!o係樓梯到,,LING講左句野``超巧笑LOR!!!!

LING同乳豬講:「你個肥婆,,城日都o係度食...肥死你呀!!」KakA*]]

之後豬仔落到MTR又發顛喇XDD``o係架咁多人o既車廂入面巧大聲

咁唱"我很想愛他"!!!俾佢笑屎LOR""

金日同你地玩得巧開針呀...!!!你地永遠刀係禾o既巧姊妹呀*]]]]

**************************************************

琴晚場波超巧睇呀.....施丹真係超黑人憎LOR,,,無啦啦頂人哇``

意大利贏左LOR....KakA*]]超開針LOR`` 

頌有多謝CHA CHA果10蚊呀``HahA...]]

**************************************************

琴日收到個超開針o既消息呀....{何B仔}"Jeffrey"o係美國番左黎哇``

KAKA....禾都琴晚先知LOR``開針呀,,,7月31日就可以見到佢喇!!{期待}

**************************************************

聽晚DON DON又去美國喇....唔捨得TIM``]]

不過點都好啦....DON你記住要買手信俾禾地呀!!!等你GA``

**************************************************

聽日小六放榜喇......細佬:::希望你派到第一志願啦``

禾衣家都鄧你緊張呀``嘿""

**************************************************

哼~你已經死左喇....唔會再記得你....!!!



« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 65 | »


 


tofumonzter@createblog.com
小黑滴日記子*
WELCOME TO MY BLOG ,, 留個CM先走哇