金日1點幾搭車番金記...2點就入去Dance rm練舞!!!!
練左陣就化妝+扎邊!!!!等化妝果陣悶到嘔血呀....Shine
曬禾DD時間....頂!!!!!
6點走去m記買野食.....可憐lor...要自己俾錢...小學都唔
係咁o既....都係梁老師好人lor!!!禾想讀番小學呀!!!!
之後同高From D姐姐1齊搭buzz去高山luuu....!!!
去到同人迫化妝室用lor....頂!!!!之後就巧無奈咁落左去大
堂整埋果頭呀...果D咁!!!之後就上番去化妝室...等左N陣
就落去等跳喇...都算ok既金次...跳錯左小小..不過Miss都
睇唔到咁巧似....算laaa!!!
跳完就即刻換3+落妝...閃人!!!趕番屋屋睇TV MA....但係
搵個Buzz Stop都搵左30mins lor...果格106又勁慢喎!
番到屋11點....電車男呀....睇唔到lor....不過禾叫左Aunt幫
禾錄左....kaka!!!!遲DD去佢屋睇番...!!!! |