金日落左去操紅記....搞野lor入隊果個動作!!!!
城班白痴1齊o係到跑....kaka!!!~
第1+2堂....Maths!!!勁唔明miss講咩LOR!
但係又計到DD喎!!Miss又張D問題搞到勁複雜!
再係咁樣...Exam實肥唷!!!
第3堂...Eng...第4堂..中文!!跟住就lunch喇!
食完mummum....禾地又o係金記到散步..ka!!
第5+6堂....I.H.!!!!頂個班姓張o既唔算lor!!!
城日o係到嘈住曬.....超後悔同左佢地1組呀!!!!
唔適就唔巧o係到扮Q曬野laaa....!!!連發姣o既
定義都唔知....o係到話人...!!!好討厭lor你班人!
咩到唔適....扮曬巧了解咁lor....收laaa唔該你!!
你咁樣只會令人愈黎愈憎你嫁lor.....!!!頌有呢D
叫討論....並唔係發姣...你唔講野冇人當你啞嫁!!
好自為之laaa你.....!!!!
放學....牙sir叫牙楠+蛋蛋留低改番DD野!!咁禾地
又等佢地laaa...跟住就閃喇!!!kaka.. |