金日Day3唷...2堂Maths!!!Quiz哇~! ><
屎緊luuu....巧多都巧似唔o岩唷!!~
第3堂..Eng~第4堂Chin~跟住就lunch喇!
Lunch....乳豬+蛋蛋見鬼唷...kaka!!佢地講到
巧恐怖的...o係3樓new wing見到個女仔冇眼
o既!!!...跟住又話個女仔係扎孖邊唷...haha!!
第5+6堂...I.H.哇...教禾地cut電影!!!禾隔離
果2個傻左....無奈xdd!!!
放左學...上去MAC<忠社慶功>!!!唔豬做咩野..
禾+牙楠+乳豬o係到跑..毛啦啦咁..禾差DD PK!
俾佢地笑唷...第2次PK喇!!!! ><
慶巧o係到玩+影相仔...巧玩+搞野的!!^^
|