第1+2堂``音樂....唱歌哇!!!!ka...禾最後果個考!!
好緊張唷....!唱完即刻鬆晒``WAkAka
落堂....佢地話禾唱到巧似3..4歲DD細路咁!! = ="
2堂英文...睇H.P 3~~kaka!!唔屎上堂...正哇``
Lunch之後上中文....過我巧快呀金堂..haahaa!!
Maths....Quiz!!!!唔夠時間呀``千其唔巧肥哇!!
放學上左去MAC,,Red Cross聯誼活動``香港仔果間
中學黎禾地學校玩....4點幾時黎到...!!!頂``搞到禾地
操左幾耐呀!!! ><" 佢地黎到就開始玩喇...都ok既!!
算係幾開針的``玩到6點幾先番屋luuuu!!!!
|