金日頭果2堂上Music....考唱歌唷!!!!金次由41號
開始考,,,,但係都巧驚唷!!!驚到標尿luuu...kaka~~
第3+4堂,,Eng..!!中間有個Break..o係到玩!笑屎!
Lunch...去左睇社長老豆打波!!!6忠 vs 6文
win左唷老豆果班6忠..haha!!不過超掃興lor...6文
班屎8婆....o係到串禾地哇>< 6忠入5到就開針到
條起+o係到Yeah...咁禾地望下佢地laaa...跟住有條
腸粉就話...望咩望??頂佢呀...初頭唔係巧豬佢話緊邊
個....之後Joselin話果條腸粉串禾地lor...!!!睇完波,,,
上番去果陣...果班6文姣婆+8婆...狂o係到望住禾地!
禾嬲嬲地....對住佢地講....望咩呀望!!!唔豬佢地聽唔聽
到....當然laaa....希望佢地聽到laaa!!!Crystal+Win
又冇落黎喎....如果唔係一定鬧得頌激lor!!!!
巧嬲呀.....又冇得罪佢地....毛啦啦串禾地lor...冇病呀你
地....正8婆,,,,恰禾地F.1....收laaa!!!城班屎姣婆!!!!!!
Yeah咩Yeah呀....你地果班入唔到波呀...禾地有冇巧似
你地咁呀???!!!仆街.....認得曬你地lor.....由其係果個巧
short....o岩o岩入黎讀F.6果個呀....!!慳DD laaa!!!!
以後唔巧俾禾見到你呀....超憎你呀!!!!!如果禾見到你,,,
禾一定串番你lor....1定會....禾金日講..1定做得到!!!!
1定會呀呀....!!!!!!!!!!!!!!頌有呀....忠社果美指呀......
唔該你主意下你講o既野!!!你記住你自己都係忠社嫁!!!
金日maths堂Quiz....ok的!!!應該會pass lor!!kaka! |