MY Profile

名名:「°!||×〝黑ˍ﹉[]||│

性別:`"+女 仔*]]

生日:93年1月5日

職業:°//"學 生 1名,,! !

學校:。﹏[[金 記++

       

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

FD籽俾禾滴牛牛
最近三個月尚無任何留言

FD籽滴QOOZA

丫靖*

LING*

蛋蛋*

牙謝*

小文*

W!N*

Jennifer*

巧瑜*

DON*

楠*

OWEN*

VICKI*

RACHEL*


FD籽滴XANGA

社長仔﹏

社長女﹏

Heydi

紙巾,,

牙謝

臭b;;瑤  

VICTOR籽*

KAI軒]]

 YU122..]

VICKI﹏

RACHEL*

KERRY,,

MING ]]

MY XANGA

MY  ALBUM


 

 


2006 年 3 月 18 日  星期六


金日去左cut hair唷!!!!

金日8點幾起左身...之後去m記食mummum!!!

食完...就搭buzz番School學flute luuu....!!!!!

學完flute就番屋屋...番到去又食mumum luuu!

跟住就學piano lor....學完去左cut hair喇...ka!

cut得幾巧唷金次...kaka....鍾意呀!!!~haha!!!




2006 年 3 月 15 日  星期三


6文屎8婆~~~

金日頭果2堂上Music....考唱歌唷!!!!金次由41號

開始考,,,,但係都巧驚唷!!!驚到標尿luuu...kaka~~ 

第3+4堂,,Eng..!!中間有個Break..o係到玩!笑屎!

Lunch...去左睇社長老豆打波!!!6忠 vs 6文

win左唷老豆果班6忠..haha!!不過超掃興lor...6文

班屎8婆....o係到串禾地哇>< 6忠入5到就開針到

條起+o係到Yeah...咁禾地望下佢地laaa...跟住有條

腸粉就話...望咩望??頂佢呀...初頭唔係巧豬佢話緊邊

個....之後Joselin話果條腸粉串禾地lor...!!!睇完波,,,

上番去果陣...果班6文姣婆+8婆...狂o係到望住禾地!

禾嬲嬲地....對住佢地講....望咩呀望!!!唔豬佢地聽唔聽

到....當然laaa....希望佢地聽到laaa!!!Crystal+Win

又冇落黎喎....如果唔係一定鬧得頌激lor!!!!

巧嬲呀.....又冇得罪佢地....毛啦啦串禾地lor...冇病呀你

地....正8婆,,,,恰禾地F.1....收laaa!!!城班屎姣婆!!!!!!

Yeah咩Yeah呀....你地果班入唔到波呀...禾地有冇巧似

你地咁呀???!!!仆街.....認得曬你地lor.....由其係果個巧

short....o岩o岩入黎讀F.6果個呀....!!慳DD laaa!!!!

以後唔巧俾禾見到你呀....超憎你呀!!!!!如果禾見到你,,,

禾一定串番你lor....1定會....禾金日講..1定做得到!!!!

1定會呀呀....!!!!!!!!!!!!!!頌有呀....忠社果美指呀......

唔該你主意下你講o既野!!!你記住你自己都係忠社嫁!!!

金日maths堂Quiz....ok的!!!應該會pass lor!!kaka!




2006 年 3 月 14 日  星期二


Today...

金日第1+2堂....Art...又o係到油豬...!!!

禾油到超seven lor...冇心機油luuu...!!! 

小息唔記得左做過d咩咩黎luuu...kaka!!

第3堂...Eng...派番Quiz lor~~35/50!

嗯嗯...都蠻滿意的!! add oil唷!!~

第4堂...Maths...都係巧番心咁聽書lor...

Lunch....1信o既張加俊送左盒星星俾巧瑜

哇...kaka!!!!搞野lor張加俊..唔敢俾巧瑜~

叫牙楠俾巧瑜!!!~~冇膽鬼呀...haha!!

之後見到Joey...禾地想問佢點解唔送野俾

Joselin嫁....搵唔到佢lor~!! ><

放學唔想去Dance......禾+乳豬+牙楠+

Crystal+Win Win....1齊著草...kaka!!!

巧驚險lor....不過都走到出去!!!!著草其間...

牙楠話見到Miss Fung係樓梯行緊上黎唷!!!

唔豬佢見唔見到禾地唷!!!希望佢見唔到laaa!

同蛋蛋搭MTR...見到牙爸唷!!!巧巧人lor牙爸

陪禾搭到去杏花花...再轉番車番去TKO唷!!!!

牙爸俾左DD佢+牙媽細個d相俾禾睇...kaka!

巧搞笑唷!!!!wa haha...^^"

嗯嗯....金日都幾Happi下o既!!! 嘿∼

 

P.S  白色情人節快樂唷!!!!!



« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 65 | »


 


tofumonzter@createblog.com
小黑滴日記子*
WELCOME TO MY BLOG ,, 留個CM先走哇