金日頭果2堂...音樂唷....超痛苦呀!!~巧悶哇!
又係o係到彈国歌...本先諗住唔屎彈嫁!!點豬..
禾問牙sir可唔可以去Toil Toil既時候!!!佢叫禾
彈左先去...無奈xdd!!!彈果時衰左呀...失敗的!
彈到1半...牙sir叫禾彈埋落去喎...但係DD音巧
似唔o岩唷...個譜上面都係呢個音的!!!跟住牙sir
就問禾冇練到後面果dd咩咩??禾答佢冇lor...之
後佢話下....咁你去toil toil laaa!!無奈的xdd!
小息唔記得左做過dd咩咩黎喇..跟住就上2堂悶
悶o既Eng喇...討論果個Project..巧認真呀禾地
金次...歷史上o既第1次唷!!!wa ka ka~!
跟住就Lunch..食完野禾地就玩喇!!禾地城班低能
o係到玩捉...kaka!!金記真係巧大lor...走黎走去!
巧玩的唷!!!!之後又上堂喇....!!
中文....做緊問答laaa....牙sir就話咩咩帶草帽laa!
咁禾地就話帶綠帽..haha!!!牙sir聽到...但係佢巧
似唔豬點解咁哇...佢頌話「帶綠帽有咩出奇姐??你
地屋企冇綠帽o既咩??」跟住禾地就話「牙sir...禾
地真係冇帶過綠帽喎!!!」O咀唷...!!kaka*
Then上maths,,,冇咩咩野..都係咁!!之後就閃人..
搭MTR番小西西喇.....kaka!!!!
P.S 金日係牙謝o既生日呀....禾記得嫁!!!kaka

 |