金日又落左去操紅記...haha!!超搞野呀...冰冰請
禾地食sweet唷!!thz..乾媽哦~!跟住睇圖書...
睇到入曬神唷!!跟住就上V.A..畫波鞋!!佢地話禾畫
果隻鞋似對襪哦!!After小息...上Eng~對答案!!
then上媽屎..巧多都計錯曬唷~巧難呀D maths!
Lunch..食完DD"是油"飯...o係到玩~kaka!!顛左..
跟住miss黎左!!之後落左去playground.....見到
社長仔+Crystal+Win係到睇明明打波!!一齊睇~跟
住有個Boy..傷左冰冰幫佢"o豬"腳指!!haha..明明
"吃燥"唷!!kaka..講笑的~~!
電腦堂...調左課室喇都!!!kaka...舒服呀呢個rm.!!
城堂o係到打字....超難唷~1隻字都唔曉打呀=.=
跟住歷史堂轉左做普通話....又做Ex+答問題!
咁就放學lu....同蛋蛋去搭MTR!!haha...一路係咁
笑佢哦!講講下...Kenny出現左!蛋蛋話勾起佢某D
記憶喎!haha..搞野唷!佢話小肥羊係令女唷..o咀!!
跟住又話咩華裔小姐...有個巧似小肥羊!笑屎lu.. |