金日金記X'mas Pa地....7:30番到Classroom!!!整係見到Dennis
一個咋!!等左巧耐其他人先番黎~
第一Part...去左Hall睇Show!!見到MK仔~~勁似孫中山唷!!kaka..
搞野唷!!禾地o係到笑佢!笑屎!F.5+F.7果DD表演巧搞笑哦!又笑屎!!
跟住歌唱比賽la~~田彩琦巧掂唷!!!難怪會拎到冠軍唷~~學生會DD
人請左「古天樂」黎做嘉賓唷!巧令仔唷..!!真係冇諗過佢會黎唷~!
超串哦古天樂~~串左校長+加特..佢唱左隻「男朋友」+頒獎之後就
走luu~haha...巧開針唷!!~希望下年會請古..巨基黎laa!~發夢姐!!
跟住班會Pa地!!!~抽獎....雖然禾拎左2/3獎~~但係禾想要大獎唷!!!
MP3呀....俾31號拎左哦~禾果份係拼圖唷!!!唔令...Emily要左...!跟
住又抽左份蔡sir送出o既~Woodstock既咕筍...幾令下o既!thz....
P.S.金日收到6份禮物唷!~差唔多住部都係xo既野!令令唷...要thz:
1)牙楠...個XO File禾想要巧耐喇!!!鍚曬你唷!!啜~
2)乳豬...xo notebook巧Q呀!都係巧想買嫁之前~鍚曬你唷!!啜~
3)Joselin...XO壽司....haha!!毛巾+梳!!令令唷~鍚曬你唷!!啜~
4)蛋蛋...XO印仔!!~巧Q呀..鍚曬你唷!!啜~
5)pk豬...XO既暖包唷!!!幾Q...thz!
6)Crystal...幾得意下...不過有個公仔甩左o既??!!
|