今日番左金記跳舞...拉筋果陣,我地整係o係到傾計~
俾副主席見到,話左我地幾次lu~!kaka..我地咪係到扮
下野咁lor......我同牙楠早走la~~之後同MIss講+擺低
D野就出去la~跟住miss無啦啦走出黎同我地講野la....
佢叫我地跳好D wo...跟住佢又同我講話我其實跳得幾
巧...佢話可能俾我去表演哦!~叫我再跳好D咁lor...!!
嚇屎哦!~我頌以為佢話我跳得唔巧tim!~kaka*
Then去學Flute with牙楠..ok la~~ >v<
放左學..我陪牙楠去買書哦!~不個sale話冇曬貨lu!~~
之後就番屋屋lor....食完lunch去左補習~~同D小學生
坐埋一張枱...kaka~覺得佢地幾得意下o既!有個P.4o既
男仔無啦啦問個牙sir:「牙sir你係唔係覺得我好靚仔呢?」
俾佢笑屎哦!~佢個樣城個傻仔咁哦!~haha!!~低b..
坐左o係個補習社3個鐘哦!~巧想屎哦...
After that,去左食壽司哦!~so yummy or.....
|