今日練Red Cross哦.....又遲左落去!!~~巧彩唔係
李蕊冰train我地姐....kaka~~
今日果兩堂Eng lesson...過得好快咁哦~EOR果堂
做Drama,好無聊....真係唔知做緊咩lor~好白痴!
由其係我地果組...整係o係到傻笑...kaa laa~~~
小息果陣都係玩到顛左咁....笑屎禾!~
到上I.S.果陣...凍屎我喇...個air conditioner又吹
住我哦!~一樣都咁mooncake....
Lunch...同Crystal一齊買左罐維他奶飲哦!!~我一
開個罐野就即刻噴曬D奶出黎lor....咁我就好大聲話
「噴奶哦!」 then...Crystal就係到笑我喇.....
跟住牙楠又問我飲邊個D奶?!我咪話飲Sweet sweet
D奶lor....kaka~~~上番classroom又狂係到講lu。
after school,去左learing maths with Crystal,
馮惠出D maths好簡單咋.....之後咪番屋屋lor。 |