今朝又係超早get up,becauz又要番去練Red Cross哦!
好鬼屎眼訓~~ _ _”
跟住Red Cross點名果陣,hehe,叫楊「靚靚」果時,巧
多人都係到笑哦!! ^^”跟住有個唔知咩班o既女仔把聲....
嘩~~~勁咩lor! 好細個咁wo~巧唔掂!!勁辛苦牙,佢叫我
地第起隻腳,好攰哦!!!
跟住上中史堂,要test哦,好簡單wo~~~ haa haa*
After lunch 去左MAC練舞lor.......
調左位仔喇.....牙楠坐我後面,文雅就坐o係牙楠後面哦~
不過要同圳圳坐.....好無奈哦!!!!跟住某某人又坐o係某某
地方wo。_ _”
放左學又練啦啦隊lu,我師姐好耐先黎牙! >3<
之後要我地大艾哦,隔黎果幾組有d人都冇艾o既?!
塔MTR果陣見到楊靚靚+佢D fd,跟住頌有兩個男仔
同佢地一齊lor......果兩條友好咩喎~有D xx feel哦~
頂佢地幾個唔順lor。
番到屋屋,Mummy買左壽司俾我食哦,yummy o~
食完飯飯,又食雪糕wo!! hehe~* 肥屎lu~
|