Miss Yuen今日番左黎牙,激屎禾喇,禾諗住佢唔番ga ma。
但係佢今日冇教書都好D。城堂只係做果張paper。haa haa*
食完晏,我同牙君陪靜儀+牙楠去library影印,佢地要影巧多
哦~所以等左佢地巧耐牙!係圖書館見到個便態o既四眼仔哦,
之後我同牙君講左佢D惡行lor。D人話佢係二文班wo。唉......
放左學,去左生物室開Red Cross o既會員大會,熱到屎哦!
勁頭暈牙! 到開完會果陣,即刻走出去哦!又見到果個楊靚靚,
佢d頭髮真係......唉!!! 勁樣lor~真係巧想知道佢牙媽點改名
嫁,改到個名咁鬼屎巧聽都有o既。佢果樣又唔係令喎,唉 !!! |