唔豬點解...今日巧眼訓哦~早讀之後就pa左係到訓
覺覺豬lu~~~Miss又遲黎la...咁我又訓耐D lu。
Eng lesson,冇講書哦~成堂係到派Dict B.K.咋!!!
kaka~~~不過文文成堂都唔開針哦!!佢狂係到剪野
爛D紙黎到發洩哦~~~有D失常哦佢!!!kaka~唔巧咁
la~~你咁樣...我地會巧心痛嫁!hehe***
中史堂...都係咁lor~Miss Chan又同我地講下笑咁~
好快就落堂lu。
地理堂哦~~一個字lor...「悶」。落堂果陣真係成個
人都醒曬哦!~~Then巧慢咁行番上Classroom......
Becauzz唔想上Maths~~Maths lesson都係咁lor!
好留心咁聽佢講書~~屎lu....聽日要Quiz牙!~溫左!!
但係都好驚會唔合格哦~希望唔會大難la!!!xD''』
After lunch果兩堂唔屎上哦~Becauzz去左Speech
Day o既採排~開針牙!!!果個印清文又係到睥住我地!
成日都針對我地嫁?!好無奈牙,,,。
P.S.
To:謝謝【顛欣】
衰婆欣~~~今日放假都唔on MSN?!禾諗住打電電俾
你哦!!!但係又唔豬你得唔得閒wo~超掛住你哦...禾諗
住同你去影貼紙相牙~快d覆我la!!~Miss U or!!
By:Tramy
巧掛住小丘D fd仔哦~ |